"AirAsia sambut baik kehadiran saya"- Neelofa mula tugas di AirAsia hari ini

0
65
Advertisement
PENGACARA popular, Neelofa berkongsi pengalaman hari pertamanya memulakan tugas sebagai Pengarah Bebas Bukan Eksekutif Kumpulan AirAsia.

Memulakan harinya dengan menghadiri Mesyuarat Agung Luar Biasa kumpulan itu di Ibu Pejabat AirAsia, KLIA, Sepang, Neelofa juga sempat beramah mesra dengan ‘keluarga’ baharunya itu.

Ditanya mengenai perasaannya ketika pertama kali melibatkan diri dalam EGM AirAsia, Neelofa berkata ia merupakan pengalaman yang menakjubkan.

“AirAsia menyambut baik kehadiran saya di sini. Mendengar segala lontaran idea dan pandangan dari setiap individu yang hadir, membuatkan saya yakin, mengapa AirAsia mampu berdiri gah di mata dunia seperti sekarang.

“AirAsia dipenuhi dengan mereka yang sangat ‘passionate’ dan kreatif!

“Pastinya, pengalaman ini saya akan simpan dan gunakan untuk kebaikan diri sendiri, perniagaan dan orang lain. Tirai 2018 saya dibuka dengan jayanya,” katanya kepada Astro Gempak.

BACA: AirAsia lantik Neelofa Pengarah Bebas Bukan Eksekutif

BACA: Pelantikan Neelofa atas dasar bakatnya – Tony Fernandes

BACA: Lantikan ini untuk semua wanita di dunia – Neelofa

Sempat membuat sedikit revisi mengenai AirAsia dan dunia penerbangan, beliau ternyata mudah menyesuaian diri dalam persekitaran dan tugas barunya itu.

Neelofa juga kelihatan tenang sepanjang hampir 5 jam mesyuarat dijalankan.

Dalam pada itu Neelofa sempat berkongsi perasaan terujanya di laman sosial Twitter miliknya.

Penglibatan Neelofa dalam kumpulan tersebut selaras dengan pengumuman Ketua Pegawai Eksekuti Kumpulan AirAsia, Tan Sri Tony Fenandes pada 8 Disember 2017 lalu.

Tony juga menganggap pelantikan Neelofa sebagai salah satu usaha AirAsia untuk mengukuhkan lagi jenama syarikat tambang murah terbaik dunia itu. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here